Jak wymienić obuwie?
Odeślij obuwie na własny koszt w oryginalnym opakowaniu, wraz ze starannie wypełnionym formularzem wymiany oraz oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) na adres:
Sklep internetowy Eurobuty
C.H. Respan
Rejtana 53a
35-326 Rzeszów
e-mail:allegro@eurobuty.com.pl
e-mail: sklep@eurobuty.com.pl
Formularz wymiany możesz także przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail reklamacje@eurobuty.com.pl
Formularz wymiany znajdziesz tutaj.
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek do odbioru w paczkomacie. Przesyłki odbieramy tylko i wyłacznie pod wskazanym adresem zapisanym na formularzu wymiany i zwrotu.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Prawo wymiany dotyczy tylko towaru będącego w nienaruszonym stanie, wyłącznie w oryginalnym opakowaniu.
Uwaga! Przy zwrocie obuwia które zostało wymienione - brana jest pod uwagę data otrzymania pierwszej przesyłki z zamówienia.
Pytania oraz powiadomienia dotyczące wymiany prosimy kierować na adres e mail: reklamacje@eurobuty.com.pl
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Uwaga: Darmowy zwrot na terenie Polski tylko dla klientów subskrybujących Newsletter.
Jak dokonać zwrotu produktu?
Odeślij zakupiony produkt w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
Dołącz do przesyłki i paragonu wypełniony formularz, wraz z podaniem numeru konta na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
Formularz zwrotu znajdziesz tutaj.
Uwaga! Przy zwrocie obuwia które zostało wymienione - brana jest pod uwagę data otrzymania pierwszej przesyłki z zamówienia.
Jeśli odrzucimy twój wniosek - poinformujemy cię o tym i w ciągu 10 dni roboczych odeślemy produkt na wskazany adres.Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Twój wniosek o zwrot lu b wymianie produktu zostanie odrzucony, gdy:
produkt będzie uszkodzony,
będzie miał widoczne znaki użytkowania.
Wszystkie pytania oraz powiadomienia dotyczące zwrotu lub wymiany prosimy kierować na adres e mail reklamacje@eurobuty.com.pl