DODATKOWY RABAT Kod: RABAT

Sklep z butami - Eurobuty.com.plEurobuty
0
Lista życzeń
0
0,00 zł
Lista Produktów:
Twój koszyk jest pusty:

Wymiana

Jak wymienić obuwie?

Odeślij obuwie na własny koszt w oryginalnym opakowaniu, wraz ze starannie wypełnionym formularzem wymiany oraz oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) na adres:

 

Sklep internetowy Eurobuty

C.H. Respan 

Rejtana 53a

35-326 Rzeszów

e-mail:allegro@eurobuty.com.pl

e-mail: sklep@eurobuty.com.pl

 

Formularz wymiany możesz także przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail reklamacje@eurobuty.com.pl

 

Formularz wymiany znajdziesz tutaj.

Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek do odbioru w paczkomacie. Przesyłki odbieramy tylko i wyłacznie pod wskazanym adresem zapisanym na formularzu wymiany i zwrotu.

Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Prawo wymiany dotyczy tylko towaru będącego w nienaruszonym stanie, wyłącznie w oryginalnym opakowaniu.

Uwaga! Przy zwrocie obuwia które zostało wymienione - brana jest pod uwagę data otrzymania pierwszej przesyłki z zamówienia.

Pytania oraz powiadomienia dotyczące wymiany prosimy kierować na adres e mail: reklamacje@eurobuty.com.pl

 

Zwrot

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Uwaga: Darmowy zwrot na terenie Polski tylko dla klientów subskrybujących Newsletter.

 

Jak dokonać zwrotu produktu?

Formularz zwrotu znajdziesz tutaj.

 Uwaga! Przy zwrocie obuwia które zostało wymienione - brana jest pod uwagę data otrzymania pierwszej przesyłki z zamówienia.

 

Odrzucenie wniosku o wymianie lub zwrocie

Jeśli odrzucimy twój wniosek - poinformujemy cię o tym i w ciągu 10 dni roboczych odeślemy produkt na wskazany adres.Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Twój wniosek o zwrot lu b wymianie produktu zostanie odrzucony, gdy:


Wszystkie pytania oraz powiadomienia dotyczące zwrotu lub wymiany  prosimy kierować na adres e mail reklamacje@eurobuty.com.pl

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj zniżki i bądź na bieżąco!
10% rabatu na pierwsze zakupy!