Czy zamówione online buty mogę odebrać osobiście?
Tak, w sprawie odbioru osobistego skontaktujemy się telefonicznie miejsce odbioru Sklep internetowy Eurobuty C.H. Respan Rejtana 53a (lokal250)
Czy na zakupione buty przysługuje gwarancja?
Tak, na wszystkie buty z naszego sklepu przysługuje 24-miesięczna gwarancja na podstawie paragonu. Reklamację rozpatrujemy z tytułu niezgodności towaru z umową. Więcej na ten temat w zakładce REKLAMACJE.
Czy muszę się zalogować w waszym sklepie aby dokonać zamówienia?
Tak, by sfinalizować zakupy konieczna jest rejestracja i podanie niezbędnych danych niezbędnych do realizacji zamówienia (mail, hasło, adres). Następnie należy się zalogować.
Jak szybko realizujecie zamówienia?
Zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin. Wyjątkiem są dni wolne od pracy.
Czy po zakupie można wymienić buty na inny rozmiar?
Tak, wymiany butów na inny rozmiar dokonujemy natychmiastowo. Warunkiem takiej wymiany jest przedstawienie paragonu zakupu oraz odesłanie butów w stanie nieużywanym.
Czy dostanę paragon/fakturę za zakupiony towar?
Tak, do przesyłki zawsze dodawany jest dowód zakupu w postaci paragonu. W przypadku faktury wystawiamy ją na życzenie klienta. Należy zatem powiadomić nas o tym telefonicznie 534-86-56-56 lub mailowo zamowienia@eurobuty.com.pl
Czy produkty są oryginalne?
Tak. Produkty kupujemy bezpośrednio u producenta i gwarantujemy oryginalność.