1.Sprawdź czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli zauważysz jakikolwiek mankament, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody - stanowi on podstawę do reklamacji dotyczącej uszkodzeń podczas transportu. Skan prześlij na adres e-mail sklep@eurobuty.com.pl i skontaktuj się z nami pod nr. Tel. 534 865 656
1.Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną prosimy o wysłanie - na adres:
C.H. Respan Sklep Internetowy Eurobuty, al. Rejtana 53a, 35-326 Rzeszów
2.Prześlij wadliwy produkt wraz z pisemnym oświadczeniem, w którym prosimy podać powody reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta.
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta osobiście lub za pomocą wysyłki na adres:
C.H. Respan Sklep Internetowy Eurobuty, al. Rejtana 53a, 35-326 Rzeszów
2. Obuwie należy odesłać na podany adres, proszę nie wysyłać obuwia na paczkomat.
3.Proszę o dokładne przeczytanie i wypełnienie formularza reklamacji. Formularz reklamacji i paragon dołącz do reklamowanego obuwia.
Formularz reklamacji pobierz tutaj
Uwaga! Obuwie odsyłane do sklepu powinno być czyste, odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. Towar należy odesłać wraz z paragonem. Na jego podstawie określimy datę zakupu i długość użytkowania obuwia.
Przebieg reklamacji
1. W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną: koszty wymiany, naprawy, w tym koszt przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi Sprzedający.
2. Sprzedawca ma 14 dni na podanie statusu reklamacji. Jeżeli reklamacja i produkt reklamowany wymaga przedłużenia okresu naprawy lub rozpatrzenia. Sprzedawca może przed upływem 14 dni poinformować konsumenta o przedłużeniu terminu naprawy lub rozpatrzenia.
3. W przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Sprzedawca przekazuje Konsumentowi, reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji z adnotacją o odrzuceniu reklamacji lub opinią rzeczoznawcy.
4. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status uznana, zaproponujemy Ci: wymianę towaru, jego naprawę lub zwrot środków. Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana nie będziemy mogli spełnić Twoich oczekiwań, uznamy reklamację za “oddaloną” i zostanie odesłana do konsumenta.
uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.),
uszkodzenia i odbarwienia wynikajace z niedopasowania modelu do budowy stopy,
uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
uszkodzenia wynikajace z zużywania się towaru,
towary używane niezgodnie z ich przeznaczeniem,
wygoda towaru,
farbowanie występujące w obuwiu z podszewką naturalnie barwioną
różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnic w ustawieniu parametrów monitora Klienta (różnice barw, odcieni).
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
1. Decyzję i odpowiedź reklmacyjną wydajemy tylko po odesłaniu obuwia do naszego sklepu w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
2.Jeśli decyzja będzie pozytywna - naprawimy reklamowany towar, wymienimy go na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. Weźmiemy także na siebie koszt przesyłki.
3.Jeśli decyzja będzie negatywna - przekażemy uzasadnienie odrzucenia reklamacji, ale nie sfinansujemy kosztów odesłania obuwia.
Formularz reklamacji pobierz tutaj