DODATKOWY RABAT Kod: RABAT

Eurobuty
Blog
0
Lista życzeń
0
0,00 zł
Lista Produktów:
Twój koszyk jest pusty:

O czym pamiętać przy odbiorze przesyłki?

1.Sprawdź czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli zauważysz jakikolwiek mankament, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody - stanowi on podstawę do reklamacji dotyczącej uszkodzeń podczas transportu. Skan prześlij na adres e-mail sklep@eurobuty.com.pl i skontaktuj się z nami pod nr. Tel. 534 865 656

 
Co jeśli towar jest niezgodny z umową?

1.Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną prosimy o wysłanie - na adres:

C.H. Respan Sklep Internetowy Eurobuty, al. Rejtana 53a, 35-326 Rzeszów

2.Prześlij wadliwy produkt wraz z pisemnym oświadczeniem, w którym prosimy podać powody reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta. 

 

Sposób złożenia reklamacji obuwia na gwarancji.

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta osobiście lub za pomocą wysyłki na adres:

C.H. Respan Sklep Internetowy Eurobuty, al. Rejtana 53a, 35-326 Rzeszów

2. Obuwie należy odesłać na podany adres, proszę nie wysyłać obuwia na paczkomat.

3.Proszę o dokładne przeczytanie i wypełnienie formularza reklamacji. Formularz reklamacji i paragon dołącz do reklamowanego obuwia.

Formularz reklamacji pobierz tutaj



Uwaga! Obuwie odsyłane do sklepu powinno być czyste, odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. Towar należy odesłać wraz z paragonem. Na jego podstawie określimy datę zakupu i długość użytkowania obuwia.



Przebieg reklamacji

1. W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną: koszty wymiany, naprawy, w tym koszt przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi Sprzedający.

2. Sprzedawca ma 14 dni na podanie statusu reklamacji. Jeżeli reklamacja i produkt reklamowany wymaga przedłużenia okresu naprawy lub rozpatrzenia. Sprzedawca może przed upływem 14 dni poinformować konsumenta o przedłużeniu terminu naprawy lub rozpatrzenia.

3. W przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Sprzedawca przekazuje Konsumentowi, reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji z adnotacją o odrzuceniu reklamacji lub opinią rzeczoznawcy.

4. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status uznana, zaproponujemy Ci: wymianę towaru, jego naprawę lub zwrot środków. Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana nie będziemy mogli spełnić Twoich oczekiwań, uznamy reklamację za “oddaloną” i zostanie odesłana do konsumenta.

Co nie podlega reklamacji?

 

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności. 

 

Decyzja i koszty reklamacji

O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

1.  Decyzję i odpowiedź reklmacyjną wydajemy tylko po odesłaniu obuwia do naszego sklepu w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

2.Jeśli decyzja będzie pozytywna - naprawimy reklamowany towar, wymienimy go na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. Weźmiemy także na siebie koszt przesyłki.

Załacznik formularza reklamacji

Formularz reklamacji pobierz tutaj













Zapisz się do newslettera

Otrzymuj zniżki i bądź na bieżąco!
10% rabatu na pierwsze zakupy!