INFOLINIA: +48 534 865 656 Pn-pt: 8:00 - 18:00, So: 8:00 - 12:00

Euro Moda Group

Twój koszyk

Darmowa dostawa

14 dni na zwrot

Gwarantowana satysfakcja

Darmowy zwrot

  • Czy zamówione online buty mogę odebrać osobiście?

Tak, buty można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Millenium Hall w Reszowie na ulicy Kopisto 1, lokal 101. Wcześniej prosimy o kontakt telefoniczny (534 865 656) lub mailowy (zamowienia@eurobuty.com.pl).

 

  • Czy na zakupione buty przysługuje gwarancja?

Tak, na wszystkie buty z naszego sklepu przysługuje 24-miesięczna gwarancja na podstawie paragonu. Reklamację rozpatrujemy z tytułu niezgodności towaru z umową. Więcej na ten temat w zakładce REKLAMACJE.

 

  • Czy muszę się zalogować w waszym sklepie aby dokonać zamówienia?

Tak, by sfinalizować zakupy konieczna jest rejestracja i podanie niezbędnych danych niezbędnych do realizacji zamówienia (mail, hasło, adres). Następnie należy się zalogować.

 

  • Jak szybko realizujecie zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin. Wyjątkiem są dni wolne od pracy.

 

  • Czy po zakupie można wymienić buty na inny rozmiar?

Tak, wymiany butów na inny rozmiar dokonujemy natychmiastowo. Warunkiem takiej wymiany jest przedstawienie paragonu zakupu oraz odesłanie butów w stanie nieużywanym.

 

  • Czy dostanę paragon/fakturę za zakupiony towar?

Tak, do przesyłki zawsze dodawany jest dowód zakupu w postaci paragonu. W przypadku faktury wystawiamy ją na życzenie klienta. Należy zatem powiadomić nas o tym telefonicznie 534-86-56-56 lub mailowo zamowienia@eurobuty.com.pl

 

  • Czy produkty są oryginalne?

Tak. Produkty kupujemy bezpośrednio u producenta i gwarantujemy oryginalność.

 

Zapytaj naszego sprzedawce

+48 534 865 656
Infolinia dostępna w godzinach:
Pn-pt: 8:00 - 18:00, Sobota: 8:00 - 12:00